Mera sömn tack!!

Jag vill sova mera! Man är lite sliten i kroppen efter allt sittande på bussen! Men - känner mig piggare än vad jag trodde. Har tagit en välförtjänt sovmorgon och en skön liten morgonpromenad! Nu måste jag snart hoppa in i duschen och göra mig i ordning tills A och barnen kommer hem! Ser också fram emot att få träffa S i eftermiddag - tre veckor sen ju :O

I eftermiddag blir det att åka ner till Svenska residenset i DC och fira SVENSKA NATIONALDAGEN! Känns inte helt fel faktiskt! Sitta och mysa med alla svenska människor och min värdfamilj! Ska bli trevligt att bara kunna vara för ett tag och släppa alla tankar som man ständigt bär på! Men jag tror detta kommer bli en bra vecka!

Hela Kanada historien får ni vänta på - har inte tid att skriva den just nu! Förhoppningsvis ikväll!
- L,

__


Cause I'm finally free to be me! It's me, myself and I from now!
And it feels even better than I imagine! It's my life to live!

--


Min fina vän Susanna och jag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0