Lång dag!

Väldigt lång dag! Men hade trevligt på Vita huset! Någonting mystiskt vad pågång för när vi skulle gå ut blev vi ledda en specialväg genom förråden och skit - men då kan vi ju iaf säga att vi har sett en del av huset som ingen annan har! Sen såg vi deras hund ute!! Va en person också, men den försvann bakom buskarna så snabbt att jag inte kan avgöra vem det var! Så kan det gå! Inga bilder tyvärr då det är förbjudet (i'm not messing with america!)

Sen har det väl varit en lugn dag! Fast ändå inte! Avslutades med chokladbollsbak hemma hos Elin med Adam! Och nu är jag hemma! Tänkte gå och borsta tänderna sen ska jag sova. Är trött och trött och... ja TRÖTT! btw Elin så måste jag säga att min "grej" är mycket vackrare nu när den lilla sitter i! You know what I'm talking about!

Sweet dreams!
L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0