Indianröd!

YES! Helt underbart att man fått en fin bränna - mindre underbart att man lyckats bränna sig och typ är brun/mörkt indianröd! YES! Men det kommer bli en vacker brun färg av det också - det är ju bara Maj än så länge! Tror inte jag varit såhär solbrun såhär pass tidigt på ett år sen jag vet inte när! KÄNNS BRA!

Och just nu är jag helt i extas! Lyckan som rusade genom kroppen när jag smakade på den första lakritsklubban som mamma hade skickat är närmast obeskrivlig! Och paketet hade inte kunnat komma lägligare - nu har jag turkisk peppar med mig som färdgodis till Niagara Fallen! Värdens bästa mamma har jag - och hon kommer om 38 dagar! Fattar ni hur lite det är!? Det går nästan ta på ju!

Sovmorgon till åtta i morgon - jag bockar och bugar! Sista arbetsdagen för veckan också - aldrig bortskämd! Just nu känns det som om det går ganska bra! Förutom svettigheten och solvärmen! 85F - fine! Men 100F - LÄGG ÄGG! Hoppas på ett riktigt urladdande åskväder i morgon så man kan bränna ännumer på torsdag! I morgon ska vi till gymmet och svettas som en gris! Har varit lat på senaste tiden!

Skänker även en tanke till mina underbara gamla skolkamrater som(nästan alla iaf) går på sommarlov efter i morgon! Ni är väl för bra va?! Saknar er till tusen och är lite bekymrad över hur det ska gå för mig alldeles ensam nästa år :/ Det är då de är tur att man fått mammas alla bra egenskaper vad det gäller pluggande iaf!

Mycket text om ingenting - men jag vet att ni njuter av varenda ord!
Love L,

Kommentarer
Postat av: Anonym

I vår familj bränner vi oss inte, vi blir bara lite överhettade under en mycket kort stund!!!!!!!!!!

2011-06-01 @ 18:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0