Imse vimse spindel!

Japp - men istället för att klättra upp för tråden klättrade en upp för väggen, en på byrån, en på dörren, en i duschen och en på golvet! Kändes väl mindre trevligt kanske?! Så jag har precis uträttat ett massmord - ni vet vem ni ska skylla på om det regnar i morgon! Jag tar på mig skulden med nöje!

Iaf, Åkte och hämtade A på tåget eftersom hon blev sen hem idag! Sen hämtade Adam upp mig och vi åkte downtown! Träffade Elin P och Lissy! Hade en trevlig stund bara pratandes om en massa saker! Svettigt som fan dock! Varför luftfuktighet?! Kom hem vid halv elva - terometern visade runt 28 grader! Moget?

Nu ska jag sova! I morgon är det Tooorsdag(sista arbetsdagen denna vecka)
L,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0