I miss home!

Ja, vad ska jag skriva om idag då?! Mitt ooooooooooooootroligt intressanta liv och allt spännande som händer i det?! Yeah that's right! Idag låg jag i sängen till klockan två, sen jobbade jag tre timmar - oooooooootroligt jobbigt då L sov hela tiden! Sen duschade jag för andra gången idag, åkte till mallet för att käka med Elin, så åkte vi ner dt för att möta upp Lissy. Satte oss nere på docken och pratade länge - väldigt trevligt! Sen kände vi vilket otroligt sug vi hade efter någonting söt och letade oss till ett 24hour CVS på Riva Rd! Helt okej dag med andra ord!

Väldigt intressant va?! Börjar få slut på idéer och ämnen att skriva om. Men med den enormt stora responsen jag får från er så vet i fan hur länge jag orkar fortsätta att skriva i den takt som jag gjort hittills. Har redan börjar svacka ganska grovt - risken finns att det kommer mer sånt!

Men om jag förstått saker och ting rätt så tycker folket som jag umgås med här att jag och mitt liv hemifrån är ganska konstigt! Och det får mig att sakna mitt väldigt konstiga och helt underbara liv där hemma! Tänker tillbaka på den sista veckan jag hade hemma! Middagen med tjejerna, när vi satt hemma hos lillebror och drack lite för att mitt i natten sen gå till kumlasjön och åka pulka i backen! Sista kvällen med Emma&Annica och sista kvällen hem mina två söta päron och lite sällskap av lillebror! miss you <3

18 dagar kvar till mammi är här!!
L,

Kommentarer
Postat av: Annica

I miss u!! och jag tycker det är kul att följa ditt liv i USA, men jag vet att jag är lite dålig på att kommentera.. :(

2011-06-19 @ 21:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0