Happy endings?

Bakisdag!! Mallet och target tillsammans med Emma och Sandra! Tiden bara flög iväg - vad hände liksom. Sen bestämde Emma och jag oss för att åka och spela minigolf! HA - jag sög något kopiöst! Hur är det möjligt? Och Emma hade LITE flyt! Haha, det var roligt! Sen åkte jag hem till Adam och slängde mig på hans soffa! Krama kudden och tittade på film! Helt okej bakisdag faktiskt! Lite lite mat dock - inte vanligt!

Trött som ett as iaf!
L,

Varför har alla filmer lyckliga slut?
Vill också ha ett lyckligt slut.
Trött på att vara ensam!
Två är bättre än en

Kommentarer
Postat av: Emma

Sen när är du DÅLIG på minigolf?? :P



Förresten..Du är inte ensam :)Dessutom så rullar filmen, ditt lyckliga slut kommer!

2011-06-26 @ 20:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0