Ha alltid ryggen fri!

För det känns så jäääääkla mycket bättre! Den dagen man inser igen att man inte har speciellt mycket som bekymrar än... Dock firas den fina upptäckten med regn?! Vad gick fel där liksom? Men ska bli skönt att kunna gå i legging en dag för jag har inte rakat benen(ääääckligt I know!) så jag får en fri dag! Great.

Blir att åka till Glen Burnie Mall och låta barnen leka av sig, käka lite lunch och njuta av deras underbara milkshake! Fin fint finare finast! Sen blir det nog sova! Har blivit mycket frisk luft, sena kvällar och för lite sömn några dagar i rad nu. Men känner jag mig rätt kommer jag inte komma isäng iaf! Det är väl de man har helgen till?

21 dagar kvar till min äääääääääälskade och saaaaaaaaknade mamma är här hos mig!
Måste börja städa !?
- L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0