Good life!

Dagen började med att mitt lilla söta monster knackade på min dörr 06:45 och frågade om vi inte kunde äta frukost ute - vem kan motstå det liksom!? Så vi gick upp och fixade lite frukost och tog med det ut på altanen. Det var väl kanske tur att vi gick ut så tidigt - för när vi gick in vid halv åtta svettades jag - jobbigt läge!

Sitter och tänker lite på alla mina saknade människor där hemma! Emma, David, Malin, Sofie, Sofia, Josefin, Annica, Mamma, Pappa, Lillebror, Storebror, Alla de vänner som jag och lillebror har tillsammans, alla vänner från skolan. Längtar till den dagen jag har ett normalt liv! När jag har hittat någon att dela mitt liv med, ett eget hus, en egen vardag! Ett hederlig svenssonliv! Aaah, det är drömmar det va?

Nu ska jag hämta mina monster, har en bra dag idag så hoppas det fortsätter så!
L,

Kommentarer
Postat av: Emma

Och vi saknar dig så mycket!! <3

2011-06-08 @ 21:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0