Flashback!

Haha, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Satt och läste igenom mina gamla bloggar! En jävla smart as var jag ju ibland alltså! När jag drog ett av alla mina långa inlägg om någonting totalt ovisentligt för någon annan än migsjälv och någon av vännerna! Dock måste jag väl påstå att jag faktiskt var jääävligt smart!

Inte för att jag inte är det nu också. Men Det var någonting speciellt då. Hela livsstilen! Och med glädje i fingertopparna kan jag meddela att det börjar komma tillbaka! Spontant och lite "day to day" så att säga. Awesome! I Januari börjar verkligheten igen - i know that. Men tills dess är det liksom "me myself and I"

Your FRIEND - L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0