Finns bara ett ord...

SVETT! O ja, bara till att slänga kläderna i tvättmaskinen igen! De är svettiga! Jag trodde att det skulle vara lite svalare idag - det var ju ingen sol. Men den kom och dra mig baklänges! Men - Strawberry Festival var supermysig och barnen hade massor med skoj! Hoppade i luftborgar och lekte i lekparken och käkade snowballs(typ som slush!). Men som sagt - vi var alla lika svettiga när vi kom hem!

Ska hoppa in i duschen och ta mig en låång kall sådan! Sen ser det ut som om det blir middag med gästerna. Elin har inte hört av sig och berättat om hon kommer hem eller inte, och Adam han svarar inte när man ringer och inte har han ringt upp heller! Men jag misströstar inte! Har super trevligt med våra gäster och jag är väldigt glad över att jag bestämde mig för att tillbringa tid här hemma med dem!

I morgon är det söndag, och då tänkte jag åka ner till poolen och läsa en bok eller någonting(nej jag är inte mobbad, men ingen är ju hemma?) Ska vara över 30 i morgon igen så tänker inte gå runt och svettas då också! Det har jag fått nog av. Annars är det lugnt! 26 dagar kvar till min underbara mamma kommer - och att säga att jag längtar är en underskattning!

- L,

Kommentarer
Postat av: Elin

I'll go with you to the pool! Call me tomorrow! :)

2011-06-12 @ 04:26:44
URL: http://anamericandream.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0