Det regnar!!!

Det regnar från mina ögon!! Ringde hem till min "la familla" runt 19:00 svensk tid och fick prata lite med mor och far, och även världens bästa Christer och Kattis! Och guuuud vad jag önskar att jag hade varit hemma och firat med dem! Sådär som det ska vara liksom! Men nu är jag här! Och gör det bästa av situationen! Var iaf skönt att höra allas röster!

Sen nu när jag slutade bestämde jag mig för att ringa till Emma, David, Annica och Joel! Det var där det brast ordentligt! JAG SAKNAR MINA VÄNNER!!!! Nu är väl bara för helt jävla underbara ska ni veta!! Så nu sitter jag här och försöker samla mig och hoppa in i duschen! Ska åka hem till Adam och gå ALL IN ikväll! Nu kör vi fejknubbe och lite förfest spel sen går vi ut och ger järnet!!! Spara pengar får jag göra nästa helg!

Saknar alla er där hemma! Malin och Sofie - skypedejt snart? <3
With a lot of looove - L,

Kommentarer
Postat av: Malin

jag är så sämst på att vara inloggad på skype! men måste bli ändring på det! vill gärna höras snart! <3

2011-06-25 @ 08:45:24
URL: http://maalinericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0