CANADA BABY!!

JA, vad säger man om det kanske mest konstiga, händelserika och galnaste helgen på ganska länge? Jo, man säger "What happens in Canada - Stays in Canada!" HAHA! I alla fall till i morgon. För nu är jag bara sliten i kroppen och känner att jag måste ge mig ut och få lite luft!

Men helgen var sjukt bra, trots att 20 timmar har spenderats på en buss, vi höll inte på att komma in i Kanada, vi blev nästan dränkta av fallen - fick uppleva den värsta åskan hittills, MYYYYYCKET vackert ögongodis, underbara upptåg och en galenhet som fick våran lärare att tappa hakan! Bra facit om jag får säga det!

Resan hem gjordes ju av att jag ringde min gamla klasskamrat Fred och pratade lite - på treårsdagen av våran Student!?!?! Helt allvarligt alltså - den 5:e juni 2008 gick MpB5 ut genom dörrarna på Virginska skolan. Ibland vore väl livet allt bra om man kunde få åka tillbaka till den tiden va?! Va sjukt fint att prata iaf!

Ni får hela historien i morgon - och bilder!
L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0