Bruka allvar!?

Kan någon snäll själ där ute förklara för mig i vilken gammal hederlig bra film jag har hört det uttrycket i? "Bruka allvar"... Jag behöver verkligen komma på då jag håller på att slita av mig allt hår här hemma så jag nästan kan se scenen spela upp sig i mitt huvud! Mysterium är inte till för att vara olösta!!

I morgon nalkas Midsommarafton! Och detta kommer firas... Hos Adam! Köttbullar och "nubbe"(snuskigt så blir väl någon slags vodka - eller kanske tequila?). Försöka supa bort sorgen över att en annan är ensam här medan alla andra firar med antingen nära eller kära. Vet inte men det känns kanske lite orättvist ibland va?

Idag var en bra dag. Städade massor och dammsög, diskade, tvättade och allt annat skit man kan göra i hemmet! "vadå duktig hemmafru"! Plus i kanten stort till Linda då hon även tog badet ikväll! I morgon blir mer städa och en sväng till Mallet! Sen blir det ner till shoppingcentrat och besöka vuxenbutiken och efter det vet ni vart ni hittar mig!

L,

Kommentarer
Postat av: Malin

Vet tyvärr inte de :( Ha en bra midsommar! :D

2011-06-24 @ 09:02:16
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad händer idag på midsommar?:D

2011-06-24 @ 09:36:02
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0