Beeesööök!

Å herre gud vilka underbart trevliga människor vi har här på besök! Åkte ut en snabbis för att handla lite, tänkte att jag skulle ha hunnit hem innan de - men icke. Så när jag väl kom hem så öppnade de dörren åt mig! Var en främmande känsla att mötas av kramar i sitt eget hus? På det sättet alltså! Men, mycket trevliga människor och jag är enormt glad över att kunna spendera en helg med dem!

Nu ligger jag dock på mitt rum igen med den eeeviga huvudvärken! What's wrong liksom!? Trodde det kunde vara vätskebrist! Men efter att druckit fyra liter vatten och en burk cola zero måste jag nog slå bort den tanken!? Aja, jag är inte sängliggandes iaf - även om det är där man mår som bäst just nu!

L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0