Alone!

Ja nu är ju frågan - vad gör man när man är helt ensam och har en bil som bara väntar på en utanför?! Ja, man slår igång fläkten, kryper ner under täcket och fryser arslet av sig! Så jääävla smidigt gjort. Haha. Nee, ska nog åka iväg och handla lite en sväng! Behöver införskaffa mig lite tvål, och så funderar jag på att dra en Fro yo till middag fredagen till ära! Men innan middag kanske det är bra med lunch? Glömt bort det i allt städande!

Sen måste jag bestämma om jag tänker vara hemma när besöket kommer, eller om jag helt enkelt ska ta mig ut då och komma hem efter dem? Svårt val, har aldrig träffat människorna förr - och utav erfarenhet har jag en tendens att svamla när jag försöker prata engelska med nya människor?! Whyyyyy!? Haha, stort problem! Kanske borde lägga mig ute på gräsmattan och sova?! Verkar vara någonting som får amerikanare att börja skratta iaf!

Nu tänker jag göra mig en stooor macka med massor av sallad paprika och skinka - that's life!
L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0