-

Dålig uppdatering här va?! Inte för att ni förtjänar så mycket bättre men ändå! Lite ur balans kanske? Har i vilket fall faktiskt haft en väldigt bra helg! Spenderat väldigt mycket tid med min familj och deras nära - vilket både resulterat i välmående och mycket pengar på kontot! Kan det bli bättre än så eller?

Igår tog vi oss iväg till Strawberry Festival som sagt. Barnen hoppade i hoppborgar och käkade någon slush liknande sak som här kallas för Snowballs! Sen åkte vi hem och duschade av oss svettet och fräschade till oss lite för att sedan packa in oss i bilarna och åka till "Hot red&Blue" för att äta! Väldigt trevligt. Efter det sa jag hejdå till våra besökare(lite ledsen faktiskt) och hoppade in i Adams bil och åkte till Elin där hon och Lissy väntade! Blev till att dricka sig snygg och sen dra ut och försöka göra Annapolis osäkert! En upplevelse rikare kan man säga!

Idag vaknade jag frusen på soffan hemma i Elins källare. Vaknade till och pratade lite innan Adam och jag tog oss hem igen! Sov en sväng till och duschade av mig gårdagens utekväll! Sen följde jag med S och barnen hem till Adams familj där vi hade Burritokväll med Piña Colada och god mat! Var en väldigt väldigt trevligkväll även om jag var lite trött! Helt underbara människor och vi skrattade en hel del! Sen nu har jag hjälpt till att lägga barnen - fast det borde nog varit tvärtom?! Helt slut!

Men kan inte gå och lägga mig än! Måste börja skriva på lite brev! Känns som om jag har massor att skriva om men det kommer inte ut någonting! Men ska iaf börja! Och i morgon är det gymmet som gället BIG TIME! Både på morgonen och på kvällen! Nu jävlar ska vi bränna på riktigt! Måste ju hinna bli fit till Januari!

Stabilt läge
- L,

Du vill att jag ska känna, för någonting som aldrig känts som mitt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0