Yeah... Right

JAg är en blödig person! O ja! Men jag ser inget fel i det! Det krävs inte mycket för att mina tårar ska börja rinna(känslomässigt sett) och jag har väldigt väldigt nära till glädjetårar! Men det är ju fan så mycket bättre än att ha ett stoneface! Och när det här året är över kommer jag väl gråta i veckor av både lycka och sorg!

Gick på bio med min mamma ikväll! Var sjuuukt skönt att bara kunna stänga av och sitta i mörkret! Såg iaf slutet av Harry Potter så jag också fick se den! Och nu har vi packat! Känns ganska skönt att åka iväg i morgon igen! Va inte som jag trodde att komma hem! Ah, orkar inte prata om det! Ska njuta av NY och sen tänka "Bara 10 dagar kvar sen bort igen"!

Ha ett bra liv! Inte på humör idag!

Uppdateringen kommer vara riktigt dålig de närmsta dagarna - så ni vet!


Kommentarer
Postat av: Elin

Varför var det inte som du trodde att komma hem? :O

2011-07-20 @ 03:43:53
URL: http://anamericandream.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0