Well...

Vet i fan vad jag håller på med - eller jo det vet jag! Hade en plan som gick ut på att jag skulle försöka hålla mig borta från facebook och blogg tills någon efterlyste mig! Klarade tre dagar - ingen efterlysning! Well well - back to giving you all the fuuun news from my awesome life(who am I kiding?!) Really...

Whatever - det har varit en jobbvecka som vilken som helst! I morgon är det fredag och det tackar man väl aldrig nej till?! Det betyder även en kväll med "all in" hemma hos Lauren! Elin och jag har bunkrat upp ordentligt! Så lördagen kan ni ju gissa hur jag kommer spendera den! Söndagen har jag sagt för... I en bil... Mellan två barnstolar...

Men det kommer bli en bra semestervecka! Massa läsande, promenader längs stranden och kanske en del skrivande! Vore ju fint det! Sen börjar det närma sig höst och riktiga grejer! Kindergarden förberedelser och en massa annat! Ska bli skönt att komma igång med tränandet ordentligt igen! Såhär kan man ju inte se ut liksom!?

Aldrig bitter kvinna - L,

--

There was a time
I thought, that you did everything right
No lies, no wrong
Boy I, must've been outta my mind
So when I think of the time that I almost loved you
You showed your ass and I saw the real you

Thank God you blew it
Thank God I dodged the bullet
I'm so over you
So baby good lookin' out

I wanted you bad
I'm so through with that
Cause honestly you turned out to be the best thing I never had
You turned out to be the best thing I never had
And I'm gon' always be the best thing you never had
I bet it sucks to be you right now

So sad, you're hurt
Boo hoo, oh, did you expect me to care?
You don't deserve my tears
I guess that's why they ain't there
When I think that there was a time that I almost loved you
You showed your ass and baby yes I saw the real you

Thank God you blew it
Thank God I dodged the bullet
I'm so over you
Baby good lookin' out

I wanted you bad
I'm so through with that
Cause honestly you turned out to be the best thing I never had
I said, you turned out to be the best thing I never had
And I'll never be the best thing you never had
Oh baby I bet sucks to be you right now

I know you want me back
It's time to face the facts
That I'm the one that's got away
Lord knows that it would take another place, another time, another world, another life
Thank God I found the good in goodbye


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag efterlyser alltid dig! =) Vill du ha fler kommentarer?

2011-07-29 @ 17:37:29
URL: http://maalinericsson.blogg.se/
Postat av: Mormor

Efterlyser dig inte jag vet ju var du är men du har stor plats i mina tankar Kramar Mormor

2011-07-29 @ 20:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0