Unexpected!

Idag var det hejdå dagen... Och för er som vet hur jag är så kan ni ju gissa hur det slutade! Usch busch - inge roligt! Så på vägen hem i min ensamhet med musiken så bestämde jag mig för att jag skulle köpa en fet chipspåse, och lite ananas! Med min vanliga tur så krånglade självkassan... SUCK!

Men där kom min räddning - en väldigt fin pojk som först fick hjälpa mig med den dumma maskinen, och som sedan visade sig vara väldigt trevlig! Han frågade varför jag var ledsen och så började vi prata lite... Måste nog börja åka till Giant och handla oftare!! Det gjorde dagen lite ljusare måste jag säga!

Nu ska jag plocka i ordning och städa lite , så får vi se vad som händer! Blir nog till att träffa mina tjejer en stund! Frågan är bara vad man ska göra! För varmt att sitta ute - helt klart! Men någonting ska vi väl hitta på! Men nu måste jag städa badrummet, och sen kanske lite pussel(terapi...)

Love L,

Love you mommi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0