Some new...

Klockan bara springer iväg?! Ligger här och letar lite ny musik! Har hittat en hel del bra örongodis som bedövar väldigt bra! Ska fortsätta lite till tänkte jag innan jag ger upp! haha, så får vi se hur fort jag lyssnar sönder dessa låtarna. Lyssnar kanske lite för mycket  på musik ibland...

Idag tog jag och mamma en shoppingdag! Hittade faktiskt en hel del - skoj! Jag köpte ett till Pussel som vi började på efter middagen med familjen! Det är ett USA pussel med registreringsplåtarna för varje delstat(svårt att förklara) Men för er som sett One Tree Hill så är det ungefär som den Lucas har på väggen - fast jag inte har riktiga plåtar :/

Sweet dreams!
L,

Kommentarer
Postat av: Emma

Fan va coolt, det vill jag med ha!! Var köpte du det? :)

2011-07-25 @ 06:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0