Sigh...

Idag visade jag mamma hur min värld ser ut! Så vi började dagen på mallet där vi gick runt en sväng. Handlade en ny klocka(?!) den åttonde i ledet faktiskt! Kollade runt lite och hittade en del saker som vi nog ska handla senare! Sen åkte vi till Target så jag kunde introducera henna till Fro yo! Tror nog att det gick hem!

Senare på kvällen blev det käk på Cheesecake Factory med Elin och Emma! Vad väldigt trevlig och vi skrattade en hel del! Efter 2.5 timmar där åkte vi till Harbour Center och pratade lite till! Stannade en sväng hos Adam på vägen hem där vi även träffade andra Elin och Adams värdföräldrar! Alltid lika trevlig!

Så, efter en heldag känns det bra att mamma fått sett och träffa nästan allt/alla!
Då har jag ju någonting att skylla på varför jag är så konstig också!

Love L,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0