Show you wrong

Idag är det den duktiga Au Pairen som är i farten. vi åkte till poolen så att barnen fick leka av sig all den energi som de sitter inna på! Efter det bar det av hem där vi mättade magarna. Sedan drog vi igång bakandet - brownies och chocolate chip cookies från grunden! Det ni mina damer och herrar, en tumme upp borde jag väl få?

Ska ta mig en dusch nu tänkte jag, sen i eftermiddag åker vi till biblioteket och lånar lite böcker till bilresan på fredag! Och när vi är tillbaka från det så hoppas jag att både A&S finns här hemma! Ska bli trevligt men alla under samma tak igen. Efter det blir det lite äventyr med Emma - en del handling och sånt, sen kör vi all night long! Ha en br kväll Sverige!

Your L,

Kommentarer
Postat av: Mormor

Du får hela handen upp Kram Mormor

2011-07-29 @ 20:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0