Packing my bag!

Färdig packad och klar! I morgon kör Shane iväg oss till BWI där vi tar flyget 08:45 till - MIAMI BITCH! ;) Eller Miami Beach kanske man ska säga! Om nu min storebror skulle läsa det här kan jag säga att vårat hotel ligger 3(!) minuter från Love and Hate tattoo studio(the one from Miami Ink for you who doesn't know)! Hoppas på att få se någon av dem!

Men - idag då! Varit en väldigt bra dag! Barnen var faktiskt som små änglar - mer besök tack?! Sen på kvällen blev det lite good mat och trevligt sällskap! Lite efterrätt också! Var verkligen en super trevlig middag och det är så superroligt att mamma är här och får se min värld, och de bra människorna som finns här! 

Men nu är det väl egentligen dags att sova. Ska upp alldeles för tidigt i morgon - inte okej på en ledig lördag?! Men innan jag drar mig tänkte jag bara varna för dålig uppdatering(med speciell omtanke till dig Mormor - om du blir orolig har jag min svenska mobil med mig) Tar inte med mig datorn men kanske kommer någonting från Ipoden!

Sweet dreams
L,

Kommentarer
Postat av: Mormor

Tack du är så omtänksam Ha det bra Hälsa Mamma Kramar til er Mormor

2011-07-09 @ 11:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0