Orlando baby!!

Ojjojoj vilka dagar! Det har varit så sjukt varmt dessa två dagarna som har spenderats på Disney Hollywood studios och Universal Studios! Men trots värmen och all svett den inbringat så är vi nöjda(annat är det om ni frågar våra fötter - flipflop) nu ska vi till rummet och njuta lite. I morgon går färden tillbaka till Miami och där ska vi bara slappa!

Detta är ju faktiskt min semester! Och Miami innebär återigen internet på rummet = bättre uppdatering! Hoppas du blir glad mormor. Kan ju passa på att upplysa mina amerikanska vänner om att min mobil är död - fick med laddaren till den svenska men inte amerikanska! Linda i ett nötskal! Men som det ser ut blir det middag ute på fredag - är det okej?

With love your L,

Kommentarer
Postat av: Mormor

Glad är bara förnamnet på vad jag kände när jag såg att du skrivit Unnar er allt det ni nu upplever Ha det fortsatt bra Kramar till er Mormor

2011-07-13 @ 16:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback