Om sanningen ska fram...

... så vet jag inte om det verkligen är värt det i slutänden?

Sorry för den bristande uppdateringen! Igår drog Emma, Johanna, Susanna, Adam och jag iväg till Six Flags! Hade en riktigt bra dag måste jag få säga! Mycket sol, vatten och ännu mer skratt! Blev hem och bara byta om sen fortsatte vi kvällen hos Emma med Tacos, Strawberry Daquri, Margaritas, poolbadande, undervattensfotografering, samtal, musiklyssnande, körsång, dans och ännumer poolbad! Blev väl kanske lite för sent i säng(läs soffa) och upp alldeles för tidigt! Eller efter för lite sömn?

Så idag har varit en seg dag! Susanna och jag gjorde lite svenska pannkakor, färgade hennes ögonfransar, hämtade Elin och hennes föräldrar, åkte till Mallet, handlade lite mat och skit på safeway, käkade, fick besök av Emma och Johanna. Pratade(läs flumade) lite och såg på film! En väldigt mysig kväll! Sen åkte Susanna och jag för att tanka, och i brist på saker att göra bestämde vi oss för att köra Bay Bridge tur och retur! Trevligt.

Nu ska här sovas. 4th of July i morgon! DC all day long!
Your L,

Mamma kommer på torsdag - helt allvarligt?! <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Imorn tänkte jag skicka iväg brev till dig! tack så mycket för det fina kortet =) fick det idag! <3 hälsa mamma :D

2011-07-04 @ 20:30:19
URL: http://maalinericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0