Monday morning

Yeah, nu är det måndag igen - och första jobbdagen på två veckor! Måste säga att barnen har varit väldigt snälla, mina små monster. Vi ska ta och bygga oss en koja och ha picnic i eftermiddag! Kommer nog bli mysigt :) Sov ganska bra inatt, hade världens huvudvärk men efter en huvudvärkstablett var det ur vägen och John Blund kom som planerat!

Igår efter att jag lämnat mamma på flygplatsen så la jag lite pussel - fick ihop tre delstater till! Sen åkte jag och hämtade uöpp Emma och vi åkte till malört för att jag kände för att trösthandla lite. Efter det åkte vi och hämtade Elin, snackade lite och sen blev det middag! Haha, Tror Elin hade det lite jobbigt ett tag ;) När jag väl var hemma blev det lite fix och trix och ett telefonsamtal med Adam.

På återseende världen
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0