Miami!

Första dagen i Miami har varit bra bra bra! Först när vi kom var det lite småregn - så vi tog oss ut och käkade lite lunch och gick sen tillbaka till hotellrummet. När vi sen såg att solen tittade fram tog vi på oss bikinin och gick ner till stranden. Somnade visst en stund och jag har nog bara en sak att säga - "hallå bränna"! Gick även förbi Love and Hate tattoo - såg ingen kändis när jag var där :( när vi vandrade tillbaka såg vi dock Chris N, men jag orkade inte ta mig över dit igen(?!). Tänkte att jag kan spara det eftersom vi gillar Miami så mycket så att vi bestämt oss att komma tillbaka redan på onsdag och spendera resten av tiden här tills flyget på fredag går!

Ta det chill Sverige!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0