Lördag!

Och jag är inte på bra humör! Eller jo, men jag har förbannat ont! Fick blöta ner min handduk och lägga på ryggen i natt men när jag vaknade var den torr... Jag tror det blir en sväng till Target idag och köpa både aftersun och sunblock! Kan behövas sen när vi har en hel vecka i NC med bara en massa solande och badande! Bara två veckor kvar till det!

Ligger i sängen och väntar på att mamma ska vakna, blir som sagt en lugn och skön dag idag. Åka till Mallet och shoppa lite - hoppas på att vi hittar någonting snyggt! Sen blir det middag på bästaste Cheesecake factory med Emma och Elin! Hinna klämma in target någonstans också. Men det kommer bli bra bra!

L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0