Life as we know it!

You had me crawling for you honey
And it never would've gone away, no
You used to shine so bright
But I watched all of it fade

So you don't have to call anymore
I won't pick up the phone
This is the last straw
There's nothing left to beg for
And you can tell me that you're sorry
But I don't believe you baby
Like I did - before

--


Egentligen har jag ingen kommentar till allt det som hände från 21:00 igår kväll till 15:00 idag... Låt oss säga att det nog var för mycket av allt helt enkelt! Men men. Idag har nog varit en av de segaste dagarna i mitt amerikanska liv - den saken är säker! Men nu är den snart slut - så jag ska väl inte klaga så mycket!

Ska packa färdigt och plocka upp lite från golvet - sen blir det soooova(förhoppningsvis några timmar extra än natten innan). I morgon bär det förhoppningsvis av runt klockan nio - moooooot semestern med familjen i NC! Trevligt trevligt. Ska bli ruskigt skönt! Bara vara och inte riktigt ha någon tid att passa och sånt. Skriva...

BTW - i morgon firar jag och min älskade ett halvår - GRATTIS PÅ OSS! Då måste vi ju snart börja räkna ner tills den dagen vi skiljer oss... Well, you'll always have a place in my heart my dear! Tiden går sjukt fort dock - ett halvår liksom?! Vad hände där? Time flies when you're busy!

Love L,

Kommentarer
Postat av: Emma

Gråter redan inombords när jag tänker på dagen du åker. Jag måste verkligen ta tag i att skffa kompisar.... Hahaha

2011-08-01 @ 06:08:17
URL: http://wellbeadream.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0