Larsa och jag!!

Japp - typiskt Linda att inte kunna somna när hon egentligen skulle behöva det mer än någonsin! Efter gårnattens totala sömn med max två timmar och en halvdålig nap under dagen vore det väl kanske inga fel att få sova. Men - hopplöst fall fick mig att dra på lite Winnerbäck och sjunga mig hes i stället.

Det är väl ändå den bästa musiken man kan lyssna på när man bara vill stänga av allting och bara vara. Iaf är det så här - spellistan går på högvarv ibland. Hoppas väl kanske att den ska göra mig lite trött också, orka sitta i en bil sju timmar om man inte sovit ordentligt. Typiskt Linda... Typiskt.

L,

Kommentarer
Postat av: Malin

lägg inte så mycket energi och tänk på all sömn du missar.. Det kan göra dig stressad för att du inte sover och då kommer du ändå mindre kunna somna.. puss!

2011-07-31 @ 09:36:09
URL: http://maalinericsson.blogg.se/
Postat av: Mormor

Du är ung och kanske inte behöver så mycket sömn Ta till dig vad Malin skrev Ha en bra semester Kramar Mormor

2011-07-31 @ 13:32:59
Postat av: Malin

just det! lyssna på mig och mormor nu :P =)

2011-07-31 @ 21:36:53
URL: http://maalinericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0