Heavenly!

Hade en sjukt bra middag med familjen idag! Antingen så var den bara sjukt bra eller så var det bara sjukt länge sen som vi åt tillsammans? Spelar egentligen ingen roll - det är bara en av många middagar med familjen som får mig att känna mig som hemma här! Pratade om allt möjligt med A&S idag. Och så började vi snacka lite om Outerbanks(NC) och när vi ska åka dit! Kan inte annat än att LÄNGTA dit som en tok! Tänk er en vecka utan klocka - bara bada, sola, äta och umgås!

Kvällen nu spenderades med min alldeles egna lilla karatekid - har ni träffat henne? Haha. Blev lite Fro yo(mango sorbet!!!) och targetvandring. Min fråga är ju finns det någon som någonsin gått in på Target utan att handla någonting? Och om det finns någon där ute kan ni förklara för mig hur det går till så jag kan lära mig?

Nu ska jag börja skriva brev... Och sova!
Puss L,



Karate kid herself liksom!

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHAHA åhhh!!!! Tack så mycket för ikväll och helgen och allt Linda! Jag är så glad att jag har dig här :)

2011-07-06 @ 04:45:49
URL: http://wellbeadream.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0