Friends...

Friends with benefits... Ja, säga vad man säga vill - men filmen var bra! Själva konceptet? No comment!

Var ut till Rehoboth idag med mamma och Adam! Var riktigt skönt att bara ligga på stranden faktiskt! Vattnet var riktigt avkylande, och vågorna var stooora! Haha, så stora att jag en gång fick tre över mig på rad - vågorna snodde mina glasögon :( Men, bättrade på brännan lite försiktigt iaf!

Sen på kvällen blev det Fro yo med Elin och Emma, sedan bio - där även andra Elin och en lite sen Adam tillkom! Som sagt! Tyckte filmen var bra! Vi hade ganska trevligt! Sen tog jag min mor med mig och åkte hem! Ska faktiskt lägga mig och försöka sova(kan inte lova) nu då jag är totalt tom i huvudet!

Sista dagen med mamma i morgon :(
- L,

Maybe, down the road,
I'll see you in a blur,
from the speed of light
you've had with her.

Don't lean back, my friend,
there's not much there
that will push you on.
Use your stride, slow,
and break it up
over time


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0