Dååligt!

Ber tusen gånger om ursäkt för den bristande uppdateringen en gång till! Men det har varit en hel helg fullbokad med både det ena och det andra! I fredags åkte jag och Emma till Baltimore för att hämta upp Susanna på busshållsplatsen. Sen åkte vi vidare till Flygplatsen för att hämta upp Johanna! Den kvällen blev det tacopaj och lite alkohol hemma hos mig! Väldigt lungt och fint dock.

På lördagen var det dags att åka till Six flags - och efter lite krånglande med Adams biljett kom vi äntligen iväg! Blev en sjukt bra dag faktiskt! Lång bra solig och varm dag! Gjorde både tivolisidan och badlandet! Go us! Efter det åkte vi hem och bytte bikini och till Emma - blev tacos idag igen! Haha. Sen gjorde vi i ordning lite drinkar och hoppade i poolen! Vi bada och simmade och tävlade och drack och hade allmänt roooligt liksom! Sen gick vi in och lyssnade på lite musik. Några människor somnade, jag och Emma däremot började dansa och sjunga! Sen blev det nattbad och mera drinkar innan det någon gång efter fyra blev dags att gå och lägga sig!

Söndagen blev en slapp dag. Susanna och jag gjorde pannkakor till brunch - sen åkte vi och hämtade Elin och hennes föräldrar och körde hem dem. Stannade på mallet en sväng och handlade lite och sen åkte vi hem. Blev filmmys med brudarna! Disneyfilmer kan inte bli dåliga - det är bevisat! Haha. Roligt hade vi iaf!

Måndagen blev även den händelserik! Åkte in till DC för att se på paraden - nog för att det var häftigt men ja, kändes väl som om poolen hade lockat mer! Det var snuskigt varmt, paraden varade två timmar - och stensmak i röven fick man också! Sen gick vi till monumentet och låg där helt utslagna ett tag. Bestämde oss för att gå till metron och åka ut till Ritz Carlton hotel där vi skulle få rundvandring av Susannas kusin! Gick in på starbucks för att låna toalett - och det vad väl underfär här jag slutade sura för att det var så svettigt! Blev till och med på så bra humör att jag testade en frappachino... Smakade för mycket kaffe alltså... Eller hur Emma?

Kom iaf fram till hotellet och GUD vad mallplacerad man kände sig. Svettig och klädd i sverigeshorts, en oversize tröja och en amerikans bandana på skallen - på det finaste hotellet i DC? *applåder* Men, vi fick se Presidentsviten(bara 6000$/natt) en massa annat lyxigt och the ballroom(BARA 67000$/kväll). Ne vi ville inte alls ha lite pengar just då! Men, var riktigt roligt att få se! Sen tipsade han oss om en trevlig restaurant där vi gick och käkade!

Efter det blev det att försöka ta sig tillbaka till Monumentet! Låg ner och sjöng och pratade om lite djupa samtal och annat dylikt. Sen drog raketerna igång! Jag finner verkligen inga ord! Milleniumraketerna - slå er i väggen! Det var över 10 minuter med de häftigaste raketerna jag någonsin sett! Och "the final!" var helt sjukt! Var lätt värt alla svetttårar som runnit den dagen! På vägen hem vandrade vi ända till Metrocenter då Federal Triangle vad totalstängs - tur hade vi också för vi var bland de sista som blev nersläppta innan Metrocenter också stängde igen!

Och nu idag lät jag Susanna sova lite extra medan jag gick upp och började jobba. Sen hämtade vi upp Adam och åkte för att spela minigolf! Åkte till Ikea för att äta och lämna Susanna på bussen! Åkte hem och la mina barn i säng och själv KUNDE JAG INTE SOMNA?! Jag som inte fått sova middag sen i fredags... inte bra! Men hade en trevlig dag iaf och har haft en superhelg! Inte konstigt när man känner världens bästa Susanna! <3


Det där var väl kanske en av de längsta uppdateringarna jag haft - men vill man veta vad som händer måste man läsa. Ska försöka få till en bildbomb i morgon! Både här och i mitt album! Men idag ska jag underhålla Emma lite som ville njuta av mitt sällskap, och i morgon ska jag spendera tid med Elin pelin - hennes föräldrar har precis varit här i två veckor och åker i morgon, min mamma kommer på Torsdag och stannar i 17 dagar! Har blivit lite tid men vi vet allt vart vi har varandra!

Peace out - L,



Är man i Amerikat så är man ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0