Bye bye...

... For this time! But I can promise that I'll see you again Miami!

När vi vaknade idag regnade det ute = välförtjänt slappande i sängen. Vid elva blev det fint igen och då gick vi ut la oss i solen! Bränna bränna bränna! Var riktigt skönt med en slappisdag faktiskt. Låg kvar nere på stranden till halv sju tror jag, sen fick vi nog och gick upp till hotellet!

i morgon bär det av hem igen! Ska faktiskt bli skönt. Sova i min egen säng med mitt riktiga och otroligt sköna tjocka täcke! Äta riktigt lagad mat på dagarna(dregel) haha, ne så illa är det väl inte. Men det är alltid skönt att vara hemma! I helgen blir det nog lite shopping och bara hänga dt i Annapolis!

Allt för idag - jag vill sova nu!
Love L,

Kommentarer
Postat av: Mormor

Nu får ni ta in vad ni upplevt Sen till nästa äventyr Ha det bra Kramar till er Mormor

2011-07-15 @ 12:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0