Tack!

Sitter i sängen och gör mig i ordning för att åka till skolan. Plugga plugga plugga. Åter igen. Det känns SKIT rent ut sagt. Fy fan vad tråkigt det är. Blir inte bättre av att det känns som om vi inte fått reda på vad tentan ens ska handla om heller. Men det löser sig väl. Ikväll blir det kanske att käka med klassen. Vi får se.

I övrigt går nästan alla tankar åt Malin, jag hoppas verkligen du mår så pass bra att du får åka hem idag! Det är inte desamma att få avsluta skolan utan dig! Se till att bli frisk nu, innan jag åker, så jag slipper oroa mig där borta. Du ska veta att vi tänker på dig!

E - tack! det var befriande. tack tack tack

Over and out
- Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0