Sunday!

Jag är totalt slut i hela kroppen! Om jag la mig ner just nu skulle jag totaldäcka. Därför sitter jag upp. Ska fixa lite innan det är tillåtet att sova! Men det har varit en trevlig dag. Alla syskonen var samlade idag! Det var absolut inte igår kanske man bordet tillägga. Men trevligt var det absolut! Det tackar vi för. Farmor och Mats var här också. Och nu på kvällen kom Mormor&Lennart!

Skulle åkt till Emma och David för en trevlig myskväll med lite vin - icke då! Ska upp och jobba i morgon. Åh, var riktigt sugen ju :( Och Emma jobbar resten av veckan sen :( Kanske åker ut dit en kväll iaf! Får se vad som händer! Känner mig ganska fullpackad i veckan! Så innan jag vet ordet av så är det väl min födelsedag! Yeah yeah! Nu ska jag fixa det som behövs så jag kan sova sen!

Sweet dreams!
Love L,

-



Min "present hörna" byggdes på idag. Love to you all!




Fina gubbar som jag tänker dejta! Både Washington, Lincon, Hamilton och Grant!
Och de tre sistnämnda är till och med ovikta i serieordning, Det tackar vi för!

PS, Amerikanska dollar ser ut, och känns som leksakspengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0