Strange?

Alltså, är det inte sjukt jobbigt när man träffar på folk som man vet att man känner, och sen verkligen inte kan placera dem! Det hände för mig idag. Och jag kan fortfarande inte komma på vem det var?! Det värsta är ju att jag vet att vi brukade umgås ganska mycket. Hum... Senil? Ja kanske.

Och sen helt plötsligt från ingenstans dyker någon från dåtiden upp, som liksom inte funnits på fyra fem år? Men jag har bestämt mig för att vara vuxen, och bara se saker positivt. Det är ju trevligt att få kontakt med folk från förr! Kan sakna dåtid, högstadiet och gymnasiet. När man va ung och pigg liksom! Just nu är man ganska mossig vid vissa tillfällen!

Nu ska jag läsa lite, sen tagga hockey!
Have a nice day peps!
- Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0