Storebror!

Pratade med Storebror på telefonen en stund! Han satt på en busstation i Nacka och skulle in till gamla stan för att träffa våran äldre bror. Hum. Själv sitter jag i min soffa och har sjuuuuukt tråkig. Ingen vill med ut på promenad. Vad är det med människorna? Lite snö skadar väl inte?

Aja, jag har suttit och lekt lite i photoshop också! Så har än sålänge tre förslag på headern till USA bloggen. Ni får gärna tycka och tänka lite. Börjar få slut på idéer! Så säg vilken ni gillar bäst eller om ni har förslag på ändringar!

   

Love L,

Kommentarer
Postat av: Eeckis- en helt vanlig Svensson

nmmer 1!! helt klart

2011-01-04 @ 20:18:45
URL: http://eeckis.blogg.se/
Postat av: Annica

Jag röstar för nummer 2. :D

2011-01-07 @ 12:47:02
Postat av: Anonym

Joel röstar för nummer 2 också säger han! ;)

2011-01-07 @ 12:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0