Snow snow snow!

It's hard for you to understand
You've never been where I am
right now. Right is wrong and
wrong is right. I need to find a
way out, a way for me

-

Det snöar ute - du har inte missat det va? :O Haha. Blev inge åka in till örebro och se på fotboll! Jag älskar att köra bil, trots väglag, men har ingen lust att ge mig på längre "onödiga" sträckor idag! Kommer bli en skön hemmadag! En helt vanlig torsdag då!

Jag har verkligen ingenting intressant att skriva om. Ge mig några idéer?! haha. babblar på om ingenting. Jag har varken ork, eller känner för att dela med mig av de som snurrar på högvarv i mitt huvud! så, kommer väl fortsätta att skriva om mitt ganska ointressanta liv 25 dagar till! Great!

Love L,

Kommentarer
Postat av: david

så du menar att du inte kommer att fortästta skriva om ditt meningslösa och otroligt tråkiga liv om 25 dagar? .. :(

2011-01-06 @ 19:00:52
URL: http://edwill.blogg.se/
Postat av: Linda!

Haha, David, jag menade att jag hoppas jag har någonting intressantare att skriva om då! Klart jag fortsätter skriva! Vad skulle du annars göra, om du inte kunde läsa min blogg?! :O

2011-01-06 @ 21:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0