Oeioh Flygplan!

Jag har fått mina FLYGTIDER! Shit, fattar ni att det faktiskt börjar närma sig nu? Att det om fyra och en halv vecka är dags att sätta sig på planet! Det gör inte jag. Tiden kommer rusa iväg, och helt plötsligt är det dags att kolla så väskan är rätt packad och alla papper och pass och skit är med!

Blev väldigt lycklig när jag såg att biljetten var bokad! Så nu kan jag lägga mig lugnt i min soffa och njuta av en lång god natts sömn! I morgon ska jag fotografera lite, och göra mina experiment! Sen är det helghelghelg! lala. Någon som har några planer? Kanske hitt på någonting?

Love L,

Arlanda - Frankfurt : 12:40 - 14:50
Frankfurt - Newark 17:30 - 20:20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0