My last weekend

På svensk mark, i år om allting går som planerat. Vaknade upp idag i Emma&Davids vardagsrum och tänker "shit". Ha, det är verkligen bara två dagar kvar till Avresa. Och för första gången kände jag faktiskt en obehaglig känsla när jag tänkte på äventyret, men den är defenitivt inte större än känslan som säger att det här kommer jag ha med mig hela livet. En sjuk erfarenhet, som ingen någonsin kommer kunna ta ifrån mig!

Ska hoppa in i duschen snart. Börjar bli dags. Ikväll tillbringar vi tiden på Jacobsgatan! Med lite mat och dryck. I morgon är det min födelsedag, haha, som jag nästan glömt bort mitt i allt. Tror den infaller 01:06 eller 01:07, om ni ville veta! Så morgondagen kommer spenderas på hemmaplan, med min underbara familj, god mat och en massa mys!

Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0