My family and I

Söndag. Somnade som en stock igår efter att ha tagit mig någon cider efter att tjejerna gått! Vaknade upp idag och gjorde ett ryck i mitt rum, så idag ser det faktiskt riktigt trevligt ut! Var en sväng till Maxi med mammi nu och handlade. Lite fikabröd och sånt till släkten som kommer idag för att fira min 22:a födelsedag, som infaller nästa söndag!

Mina tjejer känner mig väl, och nu har jag fått turkisk pebber så att jag överlever iaf en liten stund där borta i Amerikat! Fick även en jättefin bok och ett gulligt penset dom jag ska använda för att "skriva dagbok"! Lite vin, fina kort och rim och såklart, klockor! Underbart! Är riktigt nöjd över hur kvällen blev. Mat, världens bästa sällskap, samtal och en del Buzzspelande! Thank you!

Nu ska det fixas för släkten!
Over and out
- Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0