Middag!

Var ute och teståkte med bilen tidigare idag! Ruskigt sköna baksäten! Godkänt på hög nivå! Sen fick jag träffa Annica - Tjoho, och Emma - Jippie! Ni förgyller tillvaron! Fick även träffa Joel också! Lite tv spel och sånt där! Införskaffade mig ett par nya skor! As nice verkligen!

När jag kom hem var det dags för middag. Mormor och Lennart kom förbi! Pressad potatis, fläskfilé och svampsås utan svamp! Fint. Lillebror var här också. Sen valde vi tapet till nästa rum i kö för att göras om hemma hos mormor! Kommer bli riktigt fint när det är fördigt!

Fick ett nytt mejl från Ida. Så nu vet jag precis vad jag ska köpa till barnen! Känns väldigt skönt! Nu är verkligen allting färdigt känns det som! Handla grejerna i morgon. Posta brevet till motormännen på onsdag och sen packa! This is sick. 23 dagar kvar. Vet inte riktigt om jag fattat att det är ETT HELT ÅR!? Kommer bli sjukt!

Nu ska jag lägga mig!
Sweet dreams!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0