Lunchdejt!

Varit ute i garaget och tränat ungefär en timme! Va riktigt skönt. Försöker skapa en ny vardag! Mer aktiv mindre lat. Så ska vi se om jag kan lyckas vara i form när jag kommer tillbaka till lilla landet lagom! Viljan är det inga fel på iaf! Efter träningen kom Lillebror hem på en lunchdejt! Absolut inga fel det inte.

Och så ringde farmor, så i morgon är det fikadejt hos lillebror! Men det är i morgon. Nu är det ju faktiskt ganska mycket kvar idag! Ska hoppa in i duschen och göra mig lite fräsch! Så att man inte skrämmer folk! Sen ska jag fortsätta plocka runt här hemma. Ikväll blir det promenad med Kauka, hoppas vi inte slår ihjäl oss!

Over and out
- Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0