I never told you

Ursäktar mina dåliga uppdatering de senaste dagarna, men jag har också ett liv tro det eller ej! haha. Är ganska trött, pigg, glad, ledsen - ja jag är typ allt man kan vara på en och samma gång. Ne då, det är mer positivt än negativt. Nu har jag iaf två veckor med ledighet.

Några dagar tänker jag lägga ut på vikarieförmedlingen och jobba förhoppningsvis, andra tänker jag vara en duktig dotter och fixa lite i huset åt mina föräldrar. Städa, diska och tvätta. Kommer även börja med mitt packande. Tidigt tänker ni, men det gäller ju att hitta allt det där som man vill ha med sig ju? så bättre att ha tid att leta på än att sen stå där!

Men nu ska jag njuta av en söndag.
Träffa Emma och David en sväng,
sen se Wallander på Canal + med mina föräldrar!

Love L,

--



Cause sometimes we move on. We don't always want to - but we do!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0