Hejdå!

Hejdå avlånga landet lagom! Nu tänker jag ta mitt pick och pack och dra iväg på mitt livs resa! Med alla behörigheter nerpackade på 31 kg är jag redo att lyfta. Eller, jag måste ju ta mig till flygplatsen först! Mamma och pappa ska köra mig dit, så ska jag möte upp Nathalie, och Kajsa hoppas jag. Så får vi se om vi hittar fler Au pairer! Oooho.

I Frankfurt ska vi möta upp dem från Göteborg! Alltså, om typ 19 timmar är jag i "The city of dreams"! Sjukt lång flygresa från Frankfurt väntar! Men jag har bunkrat upp med korsord och böcker. Plus musiken i ipoden såklart! Awesome! Ne, nu ska jag ta och göra mig i ordning för avfärd!

I'm goooooing to miss you all!!!
Don't forget me!



Baby, I'm going New York
Concrete jungle where dreams are made of
There's nothing you can't do
Now you're in New York
These streets will make you feel brand new
Big lights will inspire you
Hear it for New York, New York, New York

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0