Happy Birthday!

TO ME! :) Idag är det min 22:a födelsedag. Gammal man börjar bli va? Haha, ne då, än har jag inte åldersnoja! Den får vänta till senare. Vaknade upp hemma hos Annica med Emma, David och Joel! Blev lite segande innan jag och Emma äntligen tog oss ned till bilen och åkte hem.

På min säng stod ett paket som innehöll - nya converse! Awesome! Och igår fick jag en bärbar spelare till i-poden av lillebror och Joel! gullungar! Så idag ska vi ändra lite i packningen! Och gå igenom vad som verkligen behövs och inte! Blir god middag med familjen ikväll. Besök av Emma&David en sista gång och sen åka till Ica och inhandla lite korsord och annan underhållning!

Tack för alla grattisgratulationer jag fått hittills! :)
Många är väldigt oväntade!

- Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0