God morgon!

Har vaknat för andra gången idag, och det kändes mycket bättre att gå upp nu, än när jag vaknade och klockan visade 06:30. En dålig vana eller? haha. Tvingade mig själv till att blunda och efter några minuter sov jag som ett litet barn igen! Helt underbart.

Och här sitter jag, ensam och trälig! haha. Mina gamla klasskamrater sitter i skolan och börjar sin nya kurs och fortsätter plugget! Not me! Ne men vad ska jag då fördriva tiden med? Tänkte ta på mig kläderna och gå på en promenad! Blir nog dock inte överlång, ingen lust att halka!

Over
- Linda

Kommentarer
Postat av: Vicki

Åh, vad ska du hitta på? Utomlands?

Jag bor i göteborg, Lunden! Sen drygt ett år tillbaka, stortrivs här :)

2011-01-17 @ 10:52:40
URL: http://vicksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0