Gaaah!

Sorry! Sofie sa att det inte var någon idé att ha en blogg om man inte uppdaterade varje dag! Och jag har totalmissat att skriva under måndagen! Haha! Men jag jobbade, sen åkte jag med mor och handlade. Sen satt jag hemma i soffan en sväng.

Blev sugen på att göra någonting, så jag tog med mig min bag in box till lillebror där Joel och Danne var. Satt och småmös lite. Och när Danne åkte, kom molle. Då plockades det extremt antika monopolet(från pappas barndom) fram och vi körde en klassisk omgång. Joel vann tyvärr, men jag kom tvåa. Sen när joel drog sig hem för att sova så kom Dalmo förbi och körde oss till Donken och nu sitter vi här igen! Verkar som om det nalkas lite tvspel, haha, chipanddale!

Glömde ju dessutom att räkna ner - EN VECKA KVAR?! Helt sjukt.
Nu måste det väl ändå vara okej att räkna ner?

Over and out
- Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0