Fredag.

Haha, varit en lång dag redan. Morgonen började med att jag hämtade upp Emma och åkte till Barnmorskan. Dags att byta P-stav innan resan. Och nyfiken som jag är kunde jag ju inte låta bli att kika på vad hon gjorde hela tiden, Emma fick till och med assistera henne! När hon tog ut den såg det typ ut som om hon klämde en snuskig finne, och det kom ut en lång vit mask, USCH!

Sen blev det frukost på Sveas, MUMS sa magen. Vidare en sväng till Marieberg för att umgås lite. Handlade på mig lite nya örhängen till öronen. Sen bar det iväg till jobbet, bildlektion som gick väldigt bra. Hämtade upp Emma igen efter det och åkte till Kerstin i Laxå för att hämta ett par halsband hon gjort - Tack! Nu sitter jag här hemma. Ska snart göra mig i ordning, och åka till träningen för att säga hejdå till laget. Efter det så blir jag upphämtad av Emma&David, vidare till Pitchers för en drink med Annica, sen bio med töserna, och sen vinkväll in på småtimmarna med mitt favoritkärlekspar - Emma&David.

Låter som en bra fredag enligt mig. Måste snabba mig nu!
Love L,



Have you heard the news today, I'm leaving town, I'm cashing out
This town's too small for me to stay, The time is now, I'm heading out

Baby, I still need ya, but if you stay I'll leave ya
Cuz I gotta get away
And if I ever see ya My heart is gonna bleed
but I'm leaving either way

My darling baby, This is a warning
said that I'm leaving, on Monday morning
You'll get no answer, No use in calling
because I'm leaving, on Monday morning


MONDAY MORNING!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0